Gemeentedag D.V. 26 september 2020

De gemeentedag gaat helaas niet door!
Door het toenemende aantal besmettingen - ook in onze regio - en de onzekerheid die dat met zich meebrengt, heeft de commissie gemeend dat het verstandiger is de dag te annuleren. Dat vinden we uiteraard erg spijtig, omdat het juist fijn was geweest elkaar als gemeente weer te kunnen ontmoeten.
Toch willen we de opening van het winterwerk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Er zal 's avonds om 20.00u via de bekende lifestream (zie Nieuwland via www.kerkdienstgemist.nl) en via de kerktelefoon een online uitzending zijn.
De voorzitter van de commissie zal een overdenking verzorgen over het thema 'Goed om te horen' en ook zal er een online sing-in zijn. Er wordt gezongen en gemusiceerd vanuit de kerk en thuis kunt u mee zingen. Klik hier voor de liederen.
We hopen op deze manier toch aandacht aan de opening van het winterwerk te besteden en dat u na de uitzending tegen elkaar zegt: dat was goed om te horen...!